مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-07اقتصادي

جنس بیکاری در استان مازندران از نوع تحصیلکرده ها است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: جنس بیکاری در استان از نوع تحصیلکرده ها است و در بیکاری نیروهای کم سواد مشکلی نداریم از این رو باید نقشه فناوری و نوآوری را تدوین کنیم.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: جنس بیکاری در استان از نوع تحصیلکرده ها است و در بیکاری نیروهای کم سواد مشکلی نداریم از این رو باید نقشه فناوری و نوآوری را تدوین کنیم.

مفید غلامی بعدازظهر شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه وضعیت سپرده های بانکی در استان خوب نیست خواستار برنامه ریزی لازم و بررسی از سوی شورای هماهنگی بانک های استان شد و اظهارکرد: مازندران با اقتصاد و جمعیت موجود آن باید سهم بیشتری از سپرده های بانکی داشته باشد.

وی با عنوان اینکه برخی شاخص ها در استان باید رشد پیدا کند، گفت: در حوزه پساب باید مجموعه مدیریتی استان و شهرداری ها توجه لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید کارهای اساسی در حوزه آمار صورت گیرد خواستار تغییر نظام آماری در استان شد و تصریح کرد: باید به سمت نظام آماری ثبتی مبنا پیش رویم و در حوزه اطلاعات مکانی و نقشه برداری، نظام اطلاعات مکانی در دست تدوین است.

غلامی راد با عنوان اینکه برنامه بهره وری در استان در دست تدوین است، نظام بر تمامی آموزش ها و توجه به فناوری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنس بیکاری در استان مازندران از نوع تحصیلکرده ها است

جنس بیکاری در استان مازندران از نوع تحصیلکرده ها است