مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 14:352020-11-07سياسي

عفو های پی در پی محکومان، بعد از روی کار آمدن آقای رییسی اقدامی امیدبخش است


عزت الله تقواییان فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عفو 3هزارو 789محکوم و قبل از آن نیز انجام 14 دوره عفو مناسبتی بعد از روی کار آمدن آیت الله رییسی در سمت ریاست دستگاه قضا اظهارداشت: - فعال سیاسی گفت: تلاش و اقدامات آقای رییسی جهت دریافت عفو برای محکومین، قطعا تاثیرات مثبتی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

عزت الله تقواییان فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به عفو 3هزارو 789محکوم و قبل از آن نیز انجام 14 دوره عفو مناسبتی بعد از روی کار آمدن آیت الله رییسی در سمت ریاست دستگاه قضا اظهارداشت: تلاش و اقدامات آقای رییسی جهت دریافت عفو برای محکومین، قطعا تاثیرات مثبتی هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

این فعال سیاسی عنوان کرد: عفو های پی در پی محکومان، بعد از روی کار آمدن آقای رییسی قطعا تاثیرات مثبتی در خانواده ها و کل جامعه می گذارد و امیدبخش است.

دبیرکل مجمع دانش آموختگان ایران اسلامی افزود: انتظار داریم به موازات کار های مثبت و تصمیمات ثمربخشی که رییس محترم دستگاه قضا از زمانی که روی کار آمده اتخاذ می کند؛ نظارت بر نحوه رفتار بازجویان و قضات را نیز بیش از گذشته مدنظر قرار دهند و با افراد خاطی در این زمینه برخورد کنند تا سو رفتار برخی افراد در رده های پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفو های پی در پی محکومان، بعد از روی کار آمدن آقای رییسی اقدامی امیدبخش است

عفو های پی در پی محکومان، بعد از روی کار آمدن آقای رییسی اقدامی امیدبخش است