مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 16:002020-11-07اقتصادي

تردد در سطح شهر ساوه محدود می شود


به منظور پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال بیماری کروناویروس تردد در نقاط پر رفت و آمد این شهر تا اطلاع ثانوی با محدودیت اعمال خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: به منظور پیشگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال بیماری کروناویروس تردد در نقاط پر رفت و آمد این شهر تا اطلاع ثانوی با محدودیت اعمال خواهد شد.

علی میرزایی شنبه 17 آبان ماه با تشریح مصوبات قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: آمار ابتلای به بیماری کرونا ویروس صعودی است و ملاک ستاد مبارزه با کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی است و چنانچه تخلفی صورت گیرد ناگزیر از اعمال محدودیت های سختگیرانه و برخورد قانونی با متخلفین هستیم.

وی با تاکید بر اینکه سلامت مردم خط قرمز ماست و هرگونه اعمال محدودیت با هدف حفظ سلامت و قطع زنجیره انتقال کروناویروس انجام می شود، اظهار کرد: در این جلسه مصوب شد تا نسبت به مسدود شدن پیاده راه خیابان امام خمینی (ره) و محدودیت تردد در برخی معابر مرکزی شهر اقدام شود.

وی همچنین کاستن از تعداد مسافران تاکسی ها و همچنین رعایت فاصله میان مسافران اتوبوس های درون شهری با کمک سازمان حمل و نقل شهرداری را از دیگر مصوبات دانست و افزود: کلیه مصوبات ستاد پدافند زیستی استان مرکزی، لازم الاجراست و فعالیت رسته های شغلی 2، 3 و 4


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در سطح شهر ساوه محدود می شود

تردد در سطح شهر ساوه محدود می شود