مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 16:052020-11-07فرهنگي

شام ساوه ای رسما کلید خورد


ساخت سریال شام ساوه ای طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ساوه، شهردار و اعضای شورای اسلامی، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر رسما آغاز شد.

- ایسنا/مرکزی ساخت سریال "شام ساوه ای" طی مراسمی با حضور معاون استاندار و فرماندار ساوه، شهردار و اعضای شورای اسلامی، رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر رسما آغاز شد.

فرماندار شهرستان ساوه امروز شنبه 17 آبان در مراسم افتتاح این سریال، گفت: یکی از خلاءهای شهر ساوه نبود یا کمبود برنامه های فرهنگی است که باید از ظرفیت های خوب شهرستان در زمینه تئاتر و سینما استفاده کرد.

علی میرزایی با اعلام خبر راه اندازی رادیو ساوه بیان کرد: در خصوص پخش برنامه های تولیدی در ساوه نیز در حال رایزنی هستیم که قول های مساعدی به ویژه برای پخش پنجشنبه ها اخذ شده است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات فرهنگی در خصوص کرونا و فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی باید قوت گیرد، ادامه داد: به دلیل موقعیت استراتژیک ساوه و همسایه بودن با پنج استان، باید در زمینه ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی با کمک هنرمندان فرهنگ سازی شود.

فرماندار ساوه با بیان اینکه بهترین واکسن برای کرونا، زدن ماسک است؛ اظهار کرد: با رعایت کردن پروتکل های بهداشتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شام ساوه ای رسما کلید خورد

شام ساوه ای رسما کلید خورد