مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 17:002020-11-07سياسي

سمنان روی خط بحران کرونا/ چه خبر از تدابیر مسؤولان؟


در حالی که استان سمنان روی خط بحرانی همگی ویروس کرونا قرار دارد، مسؤولان برای مدیریت این ویروس تدابیر مختلفی در نظر گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، ویروس ویروس به خوبی انجام می دهند به طور حتم تشویق خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان نیز می گوید: تعزیرات حکومتی می تواند با توجه به قوانین موجود بر حُسن نظارت بر بهداشت محیط در ادارات هم ورود داشته باشد.

رضا محمدی بیان کرد: ساز و کارهای نحوه اجرای قانونی نظارت بر بهداشت محیط دستگاه های اجرایی استان با همکاری اداره کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در بحث مقابله با احتکار مواد ضدعفونی کننده و ماسک در ماه های گذشته اقدام های خوبی از سوی اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام و با متخلفان در چارچوب قانون برخورد قضایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان افزود: تلاش می شود بسیاری از برنامه های کاری کارکنان اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان به صورت غیرحضوری انجام شود تا شهروندان علاوه بر دریافت خدمات از حضور غیرضروری به شعبه ها و اداره کل تعزیرات حکومتی خودداری کنند.

محمدی بیان کرد: بازدیدهای انجام شده از سوی اداره کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان در ماه های گذشته برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان روی خط بحران کرونا/ چه خبر از تدابیر مسؤولان؟

سمنان روی خط بحران کرونا/ چه خبر از تدابیر مسؤولان؟