مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 17:302020-11-07پزشكي

دکتر لاریجانی: کاهش مراجعات بیماران غیرواگیر به بیمارستان ها خطرناک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر باقر لاریجانی نائب رییس کمیته ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر در برنامه صبح و گفتگو درمورد کاهش مراجعات بیماران زمینه ای به بیمارستان ها گفت: - نائب رییس کمیته ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر از افزایش مرگ و میر ها به دلیل کاهش خودمراقبتی مبتلایان به بیماری های غیرواگیر خبرداد و گفت: مراجعات بیماران غیرواگیر به خاطر ترس از کرونا کاهش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر باقر لاریجانی نائب رییس کمیته ملی پیشگیری از بیماری های غیرواگیر در برنامه صبح و گفتگو درمورد کاهش مراجعات بیماران زمینه ای به بیمارستان ها گفت: بیماری های غیرواگیر ارتباط بسیار زیادی با بیمار های واگیر دارند.

وی افزود: 60 درصد افرادی که در اثر کرونا دچار مشکل شده و جان خود را از دست می دهند حداقل یک یا چند بیماری غیرواگیر دارند.

لاریجانی از افزایش مرگ و میر ها به دلیل کاهش خودمراقبتی مبتلایان به بیماری های غیرواگیر خبرداد و گفت: مراجعات افرادی که قبلا برای فشار خون، پوکی استخوان، مشکلات قلبی و عروقی، آسم و درمان سرطان به بیمارستان ها مراجعه می کردند به خاطر ترس از کرونا کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر لاریجانی: کاهش مراجعات بیماران غیرواگیر به بیمارستان ها خطرناک است

دکتر لاریجانی: کاهش مراجعات بیماران غیرواگیر به بیمارستان ها خطرناک است