مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 18:252020-11-07اجتماعي

رفوزگی استانداری و سازمان برنامه بودجه در نوسازی


عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه گیلان در بحث نوسازی در رتبه سی ام بوده که نشان می دهد استانداری و سازمان برنامه بودجه در بحث نوسازی رفوزه شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع شامگاه شنبه در شورای آموزش وپرورش استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری با قدردانی از فعالیت آموزش فرهنگیان در شرایط سخت کرونا یی اظهار کرد: کنترل وزن و چاقی دانش آموزان از موضوعاتی است که به خوبی در اداره کل آموزش وپرورش در حال اجراست.

  وی با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین آموزش وپرورش به عنوان سند راه نظام تعلیم و تربیت حائز اهمیت است، گفت: آموزش وپرورش در کنار علم و دانش باید در تأمین سلامت دانش آموزان در مقوله جسمانی و روحانی برنامه های  شایان توجهی را داشته باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه  حضور نیافتن  دانش آموزان نباید منجر به تعطیلی برنامه ها و خلل در تحول اهداف آموزش وپرورش باشد، افزود: استفاده از فضای مجازی نیازمند تجهیز و تکمیل زیرساخت های فنی لازم است که می طلبد با جدیت برطرف شود.

  نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه کمک همه دستگاه های اجرایی، خیرین و خانواده ها به آموزش وپرورش برای ایجاد شرایط آموزش مجازی برای دانش آموزان کم برخوردار بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفوزگی استانداری و سازمان برنامه بودجه در نوسازی

رفوزگی استانداری و سازمان برنامه بودجه در نوسازی