مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-07اقتصادي

بهره برداری 10 کیلومتر از چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال جاری


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: 10 کیلومتر از 14 کیلومتر طرح چهارخطه شهرکرد به شلمزار، تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حسینعلی مقصودی امشب در جلسه اقتصاد مقاومتی در محل استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از جمله مهم ترین طرح های اقتصاد مقاومتی استان در زمینه راه پروژه های راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد، باند دوم جاده شهرکرد به بروجن به لردگان ، احداث چهار خطه شهرکرد به شلمزار، ساخت کنارگذر شمالی شهرکرد، جاده شهرکرد به داران و جاده شهرکرد به دشتک به خوزستان است.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهارخطه شهرکرد به شلمزار از جمله طرح های مهمی است که مطالبات بسیار مردمی را به همراه داشته که در صورت رفع مشکلات ایجاد شده در اجرای این پروژه تلاش می کنیم که 10 کیلومتر از 14 کیلومتر کل پروژه، تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه طرح های راه سازی چهارمحال و بختیاری بیشترین طرح های اقتصاد مقاومتی این استان را به خود اختصاص داده است گفت: متاسفانه در اجرای تعدادی از این طرح ها 12 پیمانکار درگیر رفع مشکلات اراضی و اجتماعی این طرح ها شده اند که در سرعت تکمیل آن ها خلل هایی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 10 کیلومتر از چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال جاری

بهره برداری 10 کیلومتر از چهارخطه شهرکرد به شلمزار تا پایان سال جاری