مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 20:552020-11-07اقتصادي

سرنوشت بازار نفت با ورود ایران چه خواهد شد؟


انتخابات آمریکا، چراغ پررنگ تر شدن حضور ایران در بازار جهانی نفت را روشن کرده و آنطور که برخی کارشناسان اعلام کرده اند، حق ایران باز خواهد گشت و در این بین اگر سیاست درست اعمال شود تعادل بازار نفت نیز از بین نخواهد رفت اما برخی دیگر نیز معتقدند که در زمان .

- انتخابات آمریکا، چراغ پررنگ تر شدن حضور ایران در بازار جهانی نفت را روشن کرده و آنطور که برخی کارشناسان اعلام کرده اند، حق ایران باز خواهد گشت و در این بین اگر سیاست درست اعمال شود تعادل بازار نفت نیز از بین نخواهد رفت اما برخی دیگر نیز معتقدند که در زمان کوتاه بازگشت ایران به بازار جهانی امکان پذیر نیست.

در این باره امینی، کارشناس ارشد حوزه انرژی به ایسنا گفت: بحث کاهش نفت ایران یک اقدام غیرمنطقی بود که حق واقعی ما سلب شد، لذا باید طبق آنچه که حق کشورها است تقسیم بندی در اوپک صورت گیرد، سهم تولید ایران باید به بازار بازگردد و بر اساس قوانین بین المللی ایران جایگاه خود را بدست آورد.

وی تصریح کرد: آنطور که بایدن اعلام کرده آمریکا قرار است به برجام بازگردد که در این شرایط تغییرات بیشتری ایجاد خواهد شد و کشورهایی که در این مدت سهم ایران را در اختیار داشتند ضرر خواهند کرد و بازارشان را از دست خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت بازار نفت با ورود ایران چه خواهد شد؟

سرنوشت بازار نفت با ورود ایران چه خواهد شد؟