مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 03:002020-11-07سياسي

لجباز «حقیقی»!


عدم استفاده مناسب از فرصت هایی مانند دیدار با معاون اقتصادی وزارت امور خارجه و مدیر عامل بنیاد برکت که می تواند راهگشای بخشی از مشکلات اقتصادی استان باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، قنبر رسولی در یاداشتی در مورد وضعیت نابسامان اقتصادی استان زنجان نوشت: این روزها به دلیل تحریم های ظالمانه دشمنان نظام و انقلاب و همچنین فراگیری کرونا و تعطیلی بعضی کسب و کارها مردم با مشکلات زیادی روبه رو هستند و چرخ زندگی آنها به روانی گذشته نمی چرخد.

اما در این روزها با تکیه بر ظرفیت ها و داشته های داخلی کشورمان مشکلات کشور در بسیاری از حوزه ها رفع و راه صنعتگران و تولیدکنندگان و کارآفرینان برداشته شده است، اقدامی که حتی تایید آن ور آب ها را هم در پی داشته است.

اما در این میان برخی مدیریت های فشل و سست چوب لای چرخ اقتصاد کشور هستند و همین امر باعث ناخرسندی تلاشگران و فعالان بخش اقتصادی کشور که در این روزها در خط مقدم تلاش و جهاد برای خودکفایی کشور هستند، شده است.

پرده نخست، اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در سراسر دنیا در راستای بهبود و ارتقای وضعیت اقتصادی آن جامعه تشکیل شده  است.

که این اتفاق از طریق راهکارهای متعددی شامل حمایت های مالی و آموزشی کسب و کارها، فراهم آوردن فرصت ها و موقعیت های اقتصادی مساعد، کمک به کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لجباز «حقیقی»!

لجباز «حقیقی»!