مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 04:252020-11-08اجتماعي

آغاز بارش رحمت الهی در منطقه توسکستان/ باران تا عصر امروز ادامه دارد


بارش رحمت الهی هم اکنون در منطقه توسکستان که از حدود یک هفت پیش دچار آتش سوزی شده آغاز شده و انتظار داریم که این بارش سرعت حریق را کاهش دهد.

- محمد حمیدی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: براساس مصوبه شب گذشته شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار گلستان برگزار شد، از شب گذشته در منطقه حضور دارم و براساس گزارش و پیش بینی اداره کل هواشناسی هم اکنون بارش باران در شهر گرگان و منطقه توسکستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: براساس پیش بینی ها بارش باران تا عصر امروز ادامه خواهد داشت و انتظار داریم اولا سرعت گسترش آتش سوزی در این منطقه گرفته شود و انشاالله در مرحله بعد موجب مهار کامل حریق شود.

فرماندار گرگان گفت: هم اکنون عوامل امدادی در منطقه حضور دارند و منتظر وضعیت شرایط آب و هوایی در هستیم.

گفتنی است جلسه فوق العاده مدیریت بحران استان با حضور حق شناس استاندار گلستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان امشب با موضوع بررسی اخرین روند امدادرسانی آتش سوزی ارتفاعات جنگلی توسکستان برگزار شد.

استاندار گلستان در این جلسه با تاکید بر اینکه ستقرار مدیران استان در توسکستان روند اطفا حریق را تسریع می بخشد، گفت: استقرار مدیران استان شامل فرماندار گرگان، مدیر کل حفاظت محیط زیست، مدیرکل منابع طبیعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش رحمت الهی در منطقه توسکستان/ باران تا عصر امروز ادامه دارد

آغاز بارش رحمت الهی در منطقه توسکستان/ باران تا عصر امروز ادامه دارد