مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-08ورزشي

تعیین تکلیف قرعه کشی و آغاز لیگ تنیس روی میز در گرو «قراردادها»


فدراسیون تنیس روی میز تعیین زمان نهایی برای انجام قرعه کشی لیگ برتر این رشته را منوط به نهایی کردن قرارداد همکاری تیم ها با بازیکنان و دریافت مدارک رسمی در این زمینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعیین مهلت برای اعلام آمادگی تیم ها و پرداخت ورودیه توسط آنها اقداماتی است که فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری لیگ برتر این رشته در سال جاری انجام داده با این حال مشخص نیست مسابقات از چه زمان آغاز خواهد شد.

فدراسیون تنیس روی میز تعیین زمان آغاز لیگ برتر را منوط به قرعه کشی تیم ها کرده است، طبق آنچه به صورت شفاهی از سوی این فدراسیون به هشت تیم متقاضی شرکت در لیگ برتر اعلام شده به فاصله 20 روز پس از قرعه کشی تیم ها، لیگ برتر استارت می خورد اما مشکل اینجاست که به خاطر ابهام در وضعیت قراردادی بازیکنان برای همراهی تیم ها هنوز زمان قرعه کشی لیگ برتر مشخص نشده است.

دانشگاه آزاد تهران، فراسنج تهران، نفت آبادان، مرحوم اقبال لطف الله نسبی (کردستان)، شهرداری کرج، پادما یدک اصفهان، رعد پدافند هوایی و دانشگاه یزد هشت تیم متقاضی حضور در لیگ برتر امسال هستند که طبق برنامه در دو گروه دیدارهای شان را برگزار خواهند کرد.

این تیم ها ترکیب نفرات مورد نظر خود برای شرکت در این دوره رقابت ها را مشخص کرده اند اما ملاک فدراسیون برای حساب و کتاب رسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف قرعه کشی و آغاز لیگ تنیس روی میز در گرو «قراردادها»

تعیین تکلیف قرعه کشی و آغاز لیگ تنیس روی میز در گرو «قراردادها»