مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-08سياسي

چرا این آتش خاموش نمی شود؟


دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور با بیان اینکه معضل اصلی ما در شرایط کنونی عدم توجه به پیشگیری از سرایت کرونا است، گفت: هم اکنون تجمعات، ترددها و فعالیت های زیادی در جامعه صورت می گیرد که بسیاری از اصول بهداشتی در آن رعایت نمی شود و بار آن به حوزه سلامت تحمیل می شود.

- ایسنا/اصفهان دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور با بیان اینکه معضل اصلی ما در شرایط کنونی عدم توجه به پیشگیری از سرایت کرونا است، گفت: هم اکنون تجمعات، ترددها و فعالیت های زیادی در جامعه صورت می گیرد که بسیاری از اصول بهداشتی در آن رعایت نمی شود و بار آن به حوزه سلامت تحمیل می شود.

دکتر محسن مصلحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از سرایت ویروس کرونا در جامعه می خواهیم آن را مدیریت و کنترل کنیم،اما مثل این است که از وقوع آتش سوزی در مناطق مختلف پیشگیری نکنیم و بعد به آتش نشانی انتقاد کنیم که چرا آتش را خاموش نمی کنید! دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور با بیان اینکه در مدیریت بیماری کووید-19 کوتاهی هایی شد که به نظام سلامت بر نمی گردد، بلکه به دستگاه های دیگر بر می گردد، افزود: جامعه پزشکی در بحران کرونا هیچ کوتاهی نکرده و حتی قربانی این بحران شده اند.

هنوز فرصت جبران برخی از اشتباهات است وی با بیان اینکه بحران کرونا باعث خدشه دار شدن اعتماد عمومی شده و مردم احساس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا این آتش خاموش نمی شود؟

چرا این آتش خاموش نمی شود؟