مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-08حوادث

چتر باران بر آتش توسکستان


از دقایقی قبل بارش باران در بخش غربی استان گلستان آغاز شده و با توجه به این بارش پیش بینی می شود آتش سوزی در مناطق صعب العبور جنگل توسکستان که یک هفته از وقوع آن می گذرد، - ایسنا/گلستان از دقایقی قبل بارش باران در بخش غربی استان گلستان آغاز شده و با توجه به این بارش پیش بینی می شود آتش سوزی در مناطق صعب العبور جنگل توسکستان که یک هفته از وقوع آن می گذرد، به طور کامل اطفاء شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آتش سوزی در ارتفاعات جنگل توسکستان از شامگاه یکشنبه هفته گذشته آغاز شد و با تلاش های نیروهای امدادی و مردمی، آتش در سه جبهه مهار شد اما در ضلع غربی آتش ادامه پیدا کرد.

ابوطالب قزلسفلو بیان کرد: با توجه به وجود مه غلیظ، روز گذشته نتوانستیم از ظرفیت بالگرد هلال احمر و هوانیروز سپاه استفاده کنیم.

با این وجود نیروها را در قالب 14 گروه ده نفره متشکل از نیروهای مردمی، ارتش، منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر و هیات کوهنوردی را ساماندهی و به صورت پیاده به منطقه اعزام کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی تصاویر ماهواره ای، شب گذشته تنها در یک نقطه حریق داشتیم و خوشبختانه با تلاش نیروهای مختلف، آتش در مناطق دیگر مهار شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر باران بر آتش توسکستان

چتر باران بر آتش توسکستان