مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-08ورزشي

قهرمانی تیم فوتبال «سیدنا» در مسابقات لیگ فوتبال سی سخت


تیم فوتبال «سیدنا» در مسابقات لیگ فوتبال سی سخت قهرمان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مسابقات لیگ فوتبال شهرستان دنا یادواره  مرحوم فاضل فرهی مجری توانمند شبکه دنا برای کسب سهمیه حضور در لیگ استان در ورزشگاه آزادی سی سخت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسابقات لیگ فوتبال شهرستان دنا زیر نظر هیات فوتبال دنا از هفته قبل با حضور سه تیم سیدنا سی سخت، پیروزی سی سخت و مقاومت کریک به صورت دوره ای در زمین چمن ورزشگاه آزادی سی سخت برگزار شد که در نهایت تیم سیدنا سی سخت پس از تساوی با تیم مقاومت کریک و برد روز آخر مقابل پیروزی سی سخت به قهرمانی رسید.

درروز آخر،مسابقه جذاب و دیدنی دوتیم خوب شهر سی سخت یعنی سیدنا و پیروزی با نتیجه دوبریک به نفع سیدنا به پایان رسید واین تیم قهرمان شهرستان دنا شد  و سهمیه حضور در لیگ استان را کسب نمود.

رحمان راستگو مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی سیدنا سی سخت در گفت وگو با فارس گفت: ضمن تبریک به مجموعه باشگاه سیدنا و طرفداران این تیم به تیم های خوب پیروزی سی سخت و مقاومت کریک که با حضورشان باعث بالا بردن سطح بازی ها شدند تبریک می گویم.

وی گفت: این باشگاه از چند سال گذشته از باشگاههای فعال در شهرستان دنا و استان بوده و اکثر بازیکنان این تیم در رده های پایه و مدرسه فوتبال این باشگاه  رشد کرده و به تیم بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی تیم فوتبال «سیدنا» در مسابقات لیگ فوتبال سی سخت

قهرمانی تیم فوتبال «سیدنا» در مسابقات لیگ فوتبال سی سخت