مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:402020-11-08سياسي

همکاری بسیج دانشجویی با تعزیرات تهران برای نظارت و کنترل قیمت ها


در دیدار مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران با رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تهران محورهای زمینه های قابل همکاری برای نظارت و کنترل قیمت ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، شامگاه شنبه دیدار اسماعیل حشمتی مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران با ناصر مدیحی رییس گشت های مشترک تعزیرات حکومتی تهران برگزار شد.

در این دیدار که برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت و کنترل قیمت ها برگزار شد، نیازها و ظرفیت های طرفین مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست اسماعیل حشمتی مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران زمینه های قابل همکاری را در 3 محور پیشنهاد داد و اظهار کرد: طراحی نرم افزار موبایلی برای ثبت گزارشات متقن همیاران تعزیرات یکی از محورهای مهم برای این همکاری است.

وی ادامه داد: دریافت اسناد و مطالبه محاکم افراد ذی نفوذ و اخلالگر بازار به صورت رسانه ای و از دستگاه قضا که در حاشیه امن ارتباطات قرار می گیرند از موارد بعدی این زمینه همکاری است.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران همکاری در زمینه ارائه گزارش از انبارهای اجناس احتکاری را سومین محور پیشنهادی خود عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بسیج دانشجویی با تعزیرات تهران برای نظارت و کنترل قیمت ها

همکاری بسیج دانشجویی با تعزیرات تهران برای نظارت و کنترل قیمت ها