مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-08بين الملل

تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو: حالا نوبت توست کنار بروی!


هزاران شهروند اسراییلی مخالف نتانیاهو شنبه شب با ابراز خرسندی از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خواهان برکناری نتانیاهو از قدرت شدند.

- هزاران شهروند اسراییلی مخالف نتانیاهو شنبه شب با ابراز خرسندی از پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خواهان برکناری نتانیاهو از قدرت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اسپوتنیک، هزاران شهروند اسراییلی مخالف با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر قدس نسبت به پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات ها را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آنها با حمل پلاکاردهایی که بر روی آن عبارت الان نوبت رفتن تو است نوشته شده بود خواهان برکناری نتانیاهو شدند.

مخالفان نتانیاهو به رغم همه گیری کرونا اما به صورت هفتگی به خیابان ها می آیند تا خواسته خود برای کنار رفتن نتانیاهو به دلیل پرونده های فساد وی و سوء مدیریتش در خصوص بحران کرونا بیان کنند.

دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا از برجسته ترین همپیمانان نتانیاهو به حساب می آمد که به وی برای غلبه بر بحران های داخلی اش که چیزی نمانده بود باعث کنار زدن وی از قدرت طی ماه های اخیر شود، بسیار کمک کرد.

در همین راستا، جنبش پرچم های سیاه که ترتیب دهنده تظاهرات علیه نتانیاهو است، اعلام کرد که آمریکا توانست از ترامپ رهایی یابد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو: حالا نوبت توست کنار بروی!

تظاهرکنندگان مخالف نتانیاهو: حالا نوبت توست کنار بروی!