مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-08سياسي

سی ان ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند


شبکه خبری سی ان ان به نقل از دو منبع گزارش داد، داماد و مشاور رییس جمهوری فعلی آمریکا از او خواسته تا به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان کند.

- شبکه خبری سی ان ان به نقل از دو منبع گزارش داد، داماد و مشاور رییس جمهوری فعلی آمریکا از او خواسته تا به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاکنون دونالد ترامپ از اذعان رسمی به شکست در انتخابات مقابل جو بایدن دموکرات امتناع کرده است.

کمپین او دعوی قضایی بر سر شمارش آراء به جریان انداخته اند و او و حامیانش بدون ارائه اسناد و مدارک بارها از تقلب در انتخابات سخن به میان آورده اند.

شبکه خبری سی ان ان به نقل از دو منبع مطلع گزارش داد، جارد کوشنر، داماد و مشاور رییس جمهوری فعلی آمریکا از او خواسته تا به شکست در انتخابات سوم نوامبر اذعان کند.

در همین حال شبکه خبری فاکس نیوز هم به نقل از منابع گزارش داد، ترامپ در صورتی حاضر به پذیرش پیروزی رقیب دموکراتش است که تمام چالش های حقوقی تیم او به جایی نرسند.

به گفته این منابع، ترامپ در صورتی که در مسیر حقوقی شکست خورده و راهی برای روی کار آمدن دوباره نیابد، با روی خوش تصدیق خواهد کرد.

انتخابات سوم نوامبر که شمارش آرای آن هنوز تکمیل نشده است، نشان می دهد که جو بایدن به 270 رای الکترال لازم برای رسیدن به ریاست جمهوری دست یافته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند

سی ان ان: جارد کوشنر از ترامپ خواسته به شکست اذعان کند