مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-08فرهنگي

شاخه «درخت گردو» در زمین اسکار / فیلمی نه ضد جنگ نه سفارشی


فاطمه قربانی رضوان؛ درخت گردو، زیبا، سایه افکن، مقاوم و استوار این بار، اما مصیبت زده، سوخته، بی نفس، ولی همچنان پا برجا.

- شاخه درخت گردو در زمین اسکار / فیلمی نه ضد جنگ نه سفارشی درخت گردو، زیبا، سایه افکن، مقاوم و استوار این بار، اما مصیبت زده، سوخته، بی نفس، ولی همچنان پا برجا.

این بار پای درخت گردو خبری ازگردو های رسیده و صدای همهمه کودکانه که به بهانه برداشتن سهمی بیشتر از دانه های گردو دور هم جمع شده اند نیست.

گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- فاطمه قربانی رضوان؛ درخت گردو، زیبا، سایه افکن، مقاوم و استوار این بار، اما مصیبت زده، سوخته، بی نفس، ولی همچنان پا برجا.

این بار پای درخت گردو خبری از گردو های رسیده و صدای همهمه کودکانه که به بهانه برداشتن سهمی بیشتر از دانه های گردو دور هم جمع شده اند نیست.

این بار پای درخت گردو چیز دیگری ریخته.

فیلم سینمایی درخت گردو جدیدترین ساخته محمدحسین مهدویان در ژانری جنگی به موضوع بمب ‎باران شیمیایی منطقه ی سردشت در زمان حمله عراق به ایران می پردازد و عده ای معتقدند به علت برخورداری از موضوعی جهانی می تواند گزینه ی خوبی برای معرفی به رقابت اسکار باشد.

امسال با وجود شرایط پیش آمده به علت شیوع بیماری کرونا زمان معرفی فیلم ها به فستیوال اسکار یکم دسامبر (11 آذر) اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخه «درخت گردو» در زمین اسکار / فیلمی نه ضد جنگ نه سفارشی

شاخه «درخت گردو» در زمین اسکار / فیلمی نه ضد جنگ نه سفارشی