مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-08حوادث

سارق دوچرخه با 18 فقره سرقت در کرمان دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 18 فقره سرقت دوچرخه به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک سارق در عملیات ماموران انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف 18 فقره سرقت دوچرخه به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک سارق در عملیات ماموران انتظامی کلانتری 11 این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع های مسکونی در حاشیه غربی شهر کرمان، ماموران انتظامی کلانتری 11 با انجام یکسری کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی موفق شدند یک سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به کشف دوچرخه های مسروقه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی های تخصصی پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت و به 18 فقره سرقت دوچرخه از پارکینگ مجتمع های مسکونی در شهر کرمان اعتراف کرد.

فداء تاکیدکرد: مدیران و صاحبان مجتمع های مسکونی ضمن تجهیز پارکینگ مجتمع مسکونی خود به دوربین مدار بسته و بستن بودن درب مجتمع های خود پس از خروج دقت کنند و دوچرخه و موتورسیکلت خود را در داخل پارکنیگ قفل کنند و به خانواده ها توصیه کرد به فرزندان خود نیز آموزش دهند که دوچرخه خود را بدون قفل در معابر و پارکینگ مجتمع ها رها نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق دوچرخه با 18 فقره سرقت در کرمان دستگیر شد

سارق دوچرخه با 18 فقره سرقت در کرمان دستگیر شد