مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-08اقتصادي

افتتاح مسیر جدید تقاطع بزرگراه شهید خرازی


مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: مسیر جنوب به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری بزودی افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، علی پیوسته، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران درباره گشایش مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری اظهارداشت:مسیر دسترسی جنوب به شرق و بخشی از باند کندرو غرب به شرق تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری، در زمان بهره برداری از این تقاطع در آذر سال 1396 به دلیل مجاورت با گودهای عمیق پروژه های ساختمانی امکان بهره برداری نداشت.

وی از اجرای روکش نهایی آسفالت در این مسیرها خبر داد و گفت: در حالی که عملیات نصب هندریل ها و رنگ آمیزی نرده ها به اتمام رسیده است، اجرای سایر اقدامات عمرانی باقیمانده از قبیل جدولکاری، بتن ریزی و کف سازی انهار در مراحل نهایی قرار دارد و از این رو می توان امیدوار گردش ترافیکی جنوب به شرق تقاطع خرازی و باقری تا پایان آبان ماه امسال برقرار شود.

به گفته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، بهره برداری از مسیر جنوب به شرق تقاطع بزرگراه شهید خرازی با محور 45 متری شهید باقری، زمینه ساز تسهیل دسترسی ساکنان شهرک شهید باقری به مرکز و شرق پایتخت بوده و هدایت بار ترافیک باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مسیر جدید تقاطع بزرگراه شهید خرازی

افتتاح مسیر جدید تقاطع بزرگراه شهید خرازی