مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-08اقتصادي

بیمه مخاطرات طبیعی 300 هزار واحد مسکونی روستایی گیلان


مدیرکل بیمه ایران در گیلان، با بیان اینکه مناطق روستایی در برابر مخاطرات طبیعی آسیب پذیری بیشتری دارند، گفت: در حال حاضر برای 300 هزار واحد مسکونی روستایی بیمه نامه پیش بینی شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل بیمه ایران در گیلان، با بیان اینکه مناطق روستایی در برابر مخاطرات طبیعی آسیب پذیری بیشتری دارند، گفت: در حال حاضر برای 300 هزار واحد مسکونی روستایی بیمه نامه پیش بینی شده است.

حجت الله فلکیان در گفت وگو با ایسنا، ضریب نفوذ بیمه را یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی در جوامع دانست و اظهار کرد: استان گیلان وضعیت مطلوبی در شاخص ضریب نفوذ بیمه دارد.

وی ضریب نفوذ بیمه در گیلان و کشور را به ترتیب 2.

8 و 2.

2 درصد دانست و افزود: ضریب بیمه به نسبت حق بیمه تولید شده توسط صنعت بیمه به درآمد ناخالص ملی اتلاق می شود که به صورتی استانی و کشوری است.

مدیرکل بیمه ایران در گیلان، با اشاره به آشنایی مردم گیلان با مباحث بیمه ای، یادآور شد: گیلان یکی از استان های پرحادثه کشور است و همه ساله با یکی از خطرات از جمله برف و سیل و زلزله مواجه هستیم.

فلکیان از امضای تفاهم نامه بین شرکت سهامی بیمه ایران و دفتر امور روستایی استانداری گیلان خبر داد و تصریح کرد: مناطق روستایی در برابر مخاطرات طبیعی آسیب پذیری بیشتری دارند و لذا علاوه بر بیمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه مخاطرات طبیعی 300 هزار واحد مسکونی روستایی گیلان

بیمه مخاطرات طبیعی 300 هزار واحد مسکونی روستایی گیلان