مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-08اقتصادي

دستور ویژه وزیر کار برای پیگیری موضوع اخراج کارگران هفت تپه


به دنبال اخراج تعدادی از کارگران هفت تپه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معاون حوزه تخصصی خود خواست موضوع هر چه سریع تر پیگیری و رسیدگی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی ، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار در این زمینه توضیح داد: 15 نفر از کارگران هفت تپه به دلیل عدم پرداخت اضافه کار خود در ماه گذشته ، بدون مراجعه به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی، به مدیریت مستقر در شرکت اعتراض کرده اند که اخراج آنها را به دنبال داشته است.

شاکرمی افزود: با توجه به این موضوع و دستور ویژه وزیر ، مقرر شد با پیگیری های صورت گرفته ظرف 24 ساعت توافق میان کارگران و کارفرما حاصل شود.

در غیر این صورت با شکایت کارگران ظرف  48 ساعت آینده، رسیدگی به موضوع خارج از نوبت و به طور ویژه در دستور کار مراجع حل اختلاف کار استان قرار خواهد گرفت .

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: البته کارفرما شکایتی را به اداره کار استان تسلیم کرده که همین امر می تواند مبنای ورود مراجع رسیدگی وزارت کار به موضوع شود .

شاکرمی با اشاره به تاکیدات قبلی در مورد عدم اخراج کارگران خارج از کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: متاسفانه این اخراج خارج از کمیته انضباطی انجام شده و امیدواریم با پیگیری هایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه وزیر کار برای پیگیری موضوع اخراج کارگران هفت تپه

دستور ویژه وزیر کار برای پیگیری موضوع اخراج کارگران هفت تپه