مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-08پزشكي

دلایل تصادفات رانندگی در کردستان/راهکارهای کاهش خسارت های جانی ومالی


تصادفات رانندگی در ایران از جمله استان کردستان بحرانی است، به طوری که به یکی از مهم ترین دلایل مرگ و میر در استان تبدیل شده و از نظر کارشناسان بیشترین علت این تصادفات بی احتیاطی رانندگان است.

- خبرگزاری فارس کردستان/صمدنیا، شاید در زمان های دور که جز شتر، اسب و الاغ وسیله ای برای سفر وجود نداشت، اختراع یک وسیله سریع السیر که حمل و نقل را برای انسان آسان تر کند، یک رویای بزرگی بوده باشد، در جوامع پیشرفته امروزی که آن رویاها به واقعیت درآمده است، به دلیل بی احتیاطی و استفاده نادرست از این تکنولوژی پیشرفته موجب بروز تصادفات مرگبار می شود.

هرچند در نگاه اول مرگ پایان حیات یک فرد یا خانواده در سانحه رانندگی است اما آثار روحی و روانی از دست دادن عزیزان یکی از مشکلاتی است که سال های سال می تواند بازماندگان آنها را رنج دهد.

طاها یکی از این افراد مصیبت زده است که یکی از عزیزانش را در حادثه رانندگی از دست داده است، حدود سه ماه می شود که در  خانواده طاها دیگر صدای قهقهه خنده شنیده نمی شود، طاها همراه با چهار خواهر و مادرش در شهرک ساحلی سنندج زندگی می کنند، او هنوز نتوانسته است با مرگ پدرش کنار بیاید، حادثه ای که می توانست با رعایت یک احتیاط کوچک به مرگ ختم نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تصادفات رانندگی در کردستان/راهکارهای کاهش خسارت های جانی ومالی

دلایل تصادفات رانندگی در کردستان/راهکارهای کاهش خسارت های جانی ومالی