مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-08سياسي

جلوگیری از توقف موتورسیکلت ها در محل های غیرمجاز


عضو شورای شهر تهران با اشاره به جولان موتورسیکلت ها در پیاده راه های پایتخت گفت: باید از توقف موتورسیکلت ها در محل های غیرمجاز جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره تردد موتورسیکلت ها در پیاده راه های تهران اظهار داشت: یکی از معضلاتی که در حوزه حمل و نقل ترافیک شهر تهران باعث پایمال شدن حقوق شهروندان شده، توقف و تردد موتورسیکلت ها در پیاده راه ها و محل های غیرمجاز است که این مسأله می تواند حوادث ناگواری به همراه داشته باشد.

وی افزود: رسیدگی به موضوع ساماندهی موتورسیکلت ها رعایت حقوق و حریم عابرین پیاده است و از ابتدای دوره پنجم شورا در قالب طرح ها و بررسی برنامه پنج ساله سوم شهرداری این مسأله مدنظر قرار داشته است.

متأسفانه در بسیاری از مناطق پر تردد شاهد تصرف پیاده راه ها توسط موتورسیکلت سواران هستیم که این موضوع حتی مصدومیت شهروندان را به همراه دارد.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه کم توجهی به موضوع ساماندهی موتورسیکلت سواران سبب جولان آنها شده و به نگرانی عابرین پیاده افزوده است گفت: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب سال 89 طبق ماده 20 همه قوانین و مقررات عمومی مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور در مورد موتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از توقف موتورسیکلت ها در محل های غیرمجاز

جلوگیری از توقف موتورسیکلت ها در محل های غیرمجاز