مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-08اقتصادي

شناسایی بیش از 6 هزار واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در آذربایجان غربی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تا کنون طی بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی و غیر صنفی آذربایجان غربی، - غلامرضا بابایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: از ابتدای امسال تا کنون طی بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی و غیر صنفی آذربایجان غربی، 6 هزار و 692 واحد متخلف شناخته شده و منجر به تشکیل پرونده به ارزش 584 میلیارد ریال شده که برای رسیدگی و حکم پرونده ها به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال، 2 هزار و 757 مورد گزارش مردمی دریافت شده که از این تعداد، یک هزار و 291 مورد تخلف بوده و یک هزار و 230 مورد نیز غیر متخلف شناخته شده و  این میزان گزارش مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 78 درصد افزایش یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری، 161 هزار و 186 فقره بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 51 درصد افزایش یافته است.

بابایی تصریح کرد: عمده بازرسی ها و پرونده های تشکیل شده شامل خرده فروش ها، تولیدی های صنفی و غیر صنفی، واحدهای خدماتی و عمده فروشی ها بوده است.

وی بیان کرد: از این تعداد بازرسی انجام شده، هفت هزار و 263 مورد از مصالح ساختمانی بوده که از این تعداد، 313 فقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی بیش از 6 هزار واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در آذربایجان غربی

شناسایی بیش از 6 هزار واحدهای صنفی و غیرصنفی متخلف در آذربایجان غربی