مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:252020-11-08اقتصادي

ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا به شرکت ها دغدغه اصلی مسئولان پارک فناوری یزد است


کارشناس واحد بازاریابی و توسعه بازار پارک علم و فناوری یزد، ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا و مناسب به شرکت ها از دغدغه های اصلی مسئولان این پارک عنوان کرد.

- ایسنا/یزد کارشناس واحد بازاریابی و توسعه بازار پارک علم و فناوری یزد، ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا و مناسب به شرکت ها از دغدغه های اصلی مسئولان این پارک عنوان کرد.

رضا حاجی قاسمی با بیان این که واحد بازاریابی و توسعه بازار پارک علم و فناوری یزد، یکی از واحدهای مهم و تاثیرگذار برای شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یزد است، برگزاری و حضور در نمایشگاه ها، برگزاری دوره های آموزشی حوزه بازار، ارائه مشاوره تخصصی ، برگزاری رویدادهای فناورانه، تورهای فناوری، پنل های تخصصی، عقد قراردادهای کارگزاری جهت ارائه خدمات به شرکت های پارک و حضور در نشست های فن بازارهای منطقه ای کشور را از جمله فعالیت های این واحد عنوان کرد.

وی با بیان این که ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا و مناسب به شرکت ها از دغدغه های اصلی مسئولین پارک علم و فناوری یزد است، به برگزاری نمایشگاه ها توسط پارک و حمایت از شرکت ها برای حضور در آن ها اشاره کرد و گفت: در یک سال اخیر چند نمایشگاه از جمله نمایشگاه دستاوردهای واحدهای فناور و دانش بنیان استان در بازدید معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور 26 شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا به شرکت ها دغدغه اصلی مسئولان پارک فناوری یزد است

ارائه خدمات با ارزش افزوده بالا به شرکت ها دغدغه اصلی مسئولان پارک فناوری یزد است