مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-08ورزشي

شیمیدر زیرساخت های خوبی دارد / با 70 جلسه تمرین در شرایط خوبی هستیم


کاپیتان جدید تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: پس از 45 روز تمرین و بدن سازی فشرده وضعیت خوبی داریم و آماده لیگ برتر بسکتبال هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در دوره جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که برای تیم شیمیدر قم از روز نوزدهم آبان ماه آغاز می شود، مهراد آتشی بازوبند کاپیتانی نماینده قم را بر بازو می بندد، بسکتبالیست با تجربه ای که سابقه بازی در تیم های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام را دارد و از با تجربه های شیمیدر محسوب می شود.

آتشی که فرزند عنایت الله آتشی گزارشگر و مربی بسکتبال و همچنین برادر مهران آتشی مربی تیم ملی است، در نقل و انتقالات فصل 1399 لیگ برتر به جمع شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شیمیدر قم ملحق شد و حالا یکی از امیدهای این تیم برای موفقیت در راه کسب مقام قهرمانی بازی ها است.

کاپیتان جدید تیم بسکتبال شیمیدر قم با بیان اینکه شیمیدر یک باشگاه حرفه ای است و در آن تفکرات حرفه ای دنبال می شود، گفت: بیش از 45 روز از شروع تمرینات تیم می گذرد و نزدیک به 70 جلسه تمرین بسکتبال و بدن سازی پرفشار را پشت سر گذاشته ایم و به لطف خدا در شرایط خوبی هستیم.

مهراد آتشی افزود: بعد از وقفه ای طولانی مدت به دلیل شیوع ویروس کرونا، کمی دشوار بود که بتوانیم بار دیگر به شرایط تمرین، مسابقه و زندگی حرفه ای بازگردیم اما به لطف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیمیدر زیرساخت های خوبی دارد / با 70 جلسه تمرین در شرایط خوبی هستیم

شیمیدر زیرساخت های خوبی دارد / با 70 جلسه تمرین در شرایط خوبی هستیم