مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-08سياسي

اجرای طرح «کرامت» در مناطق محروم قم


معاون عمران سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی قم از اجرای پروژه جدول گذاری در برخی کوچه های حاشیه شهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در قالب طرح کرامت خبر داد.

- سیدعلیرضا میرزاییان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به قرارگرفتن در آستانه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قم طرح کرامت را در مناطق حاشیه ای شهر با هدف کاهش آسیب های اجتماعی و محرومیت زدایی در دست اجرا دارد.

  وی از اجرای طرح جدول گذاری در کوچه های مناطق حاشیه شهر با هدف کاهش مشکلات ساکنین این مناطق خبر داد و گفت: در قالب این طرح به مناسبت روز قم،  بخش دوّم پروژه اجرای جداول کوچه های شهرک فاطمیه به همت سازمان بسیج سازندگی استان قم به اتمام رسیده و برای انجام زیرسازی و آسفالت و بهره برداری نهایی، به مردم شریف ساکن در این شهرک و شهرداری منطقه 6 قم تحویل شده است.

معاون عمران بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم ادامه داد: در این بخش، جدول گذاری کوچه های گلشن 21 و 23 در شهرک فاطمیه به طول 750 متر انجام شده و در بخش اوّل این پروژه نیز در 13 کوچه از کوچه های انارستان، سروستان وگلشن به طول دو هزار متر و با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر جدول گذاری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «کرامت» در مناطق محروم قم

اجرای طرح «کرامت» در مناطق محروم قم