مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-08سياسي

کاشت 300هزار اصله نهال در تبریز/ توجه جدی مدیریت شهری به توسعه فضای سبز


شهردار تبریز از کاشت 300 هزار اصله نهال در شهر تبریز خبر داد و گفت: برنامه یک ساله ما در این خصوص کاشت یک میلیون اصله نهال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج شهین باهر صبح امروز در صحن علنی شورای تبریز که با حضور نمایندگان مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود: راه اندازی مرکز پژوهش های شورای شهر در راستای سنجش نیازها و تدوین برنامه پنج ساله و 12 ساله که بودجه شهر به صورت دقیق در این برنامه آمده است.

وی افزود: پرداخت بدهی انباشته شهرداری برای اشخاص، ابنیه، دارایی و … که حساب هایمان را مسدود می کرد و فضای بی اعتمادی مردم نسبت به شهرداری که در دوره قبلی وجود داشت، تلطیف شده است.

شهین باهر گفت: ساماندهی انباشت نیروی انسانی، پرداخت بدهی های شهرداری، حذف برنامه های غیرضروری و غیر مرتبط با شهرداری، پیگیری و وصول پرونده های راکد، بستن منافذ فساد در بخش های مختلف شهرداری، حذف ترک تشریفات طی سه سال اخیر و هوشمندسازی پرونده های شهرداری صورت گرفته و محاسبه دستی کارشناسان نیز حذف شده است.

ثبات مدیریت در مجموعه شهرداری تبریز وی ادامه داد: ثبات مدیریت را در مجموعه شهرداری تبریز تحکیم کردیم که باعث بهبود عملکرد مدیران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت 300هزار اصله نهال در تبریز/ توجه جدی مدیریت شهری به توسعه فضای سبز

کاشت 300هزار اصله نهال در تبریز/ توجه جدی مدیریت شهری به توسعه فضای سبز