مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:052020-11-08فرهنگي

در 4دهه انقلاب فقط سه رمان ایرانی به پیامبر(ص) اختصاص یافته است


نویسنده رمان «محمد(ص)» با انتقاد از عملکرد ضعیف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خارج ازکشور گفت: ما ظرف 40سال فقط سه رمان در این رابطه نوشته ایم و به واقع می توان گفت کاری نکرده ایم.

- نویسنده رمان محمد(ص) با انتقاد از عملکرد ضعیف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در خارج ازکشور گفت: ما ظرف 40سال فقط سه رمان در این رابطه نوشته ایم و به واقع می توان گفت کاری نکرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم حسن بیگی در ارتباط زنده تلفنی با برنامه فرهنگی ادبی تقاطع فرهنگ در شبکه رادیویی گفت وگو در رابطه با ترجمه این رمان به زبان فرانسوی اظهار کرد: سال 84 یک کاریکاتور توهین آمیز دانمارکی در نشریه شارلی ابدو فرانسوی تجدید چاپ شد و بنده به این فکر افتادم که این مردم به ظاهر متمدن چگونه اجازه می دهند مسئولانشان چنین اهانت هایی صورت دهند؟! وی که پیشتر به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی مشغول فعالیت بوده است، با اشاره به اینکه کمتر اثری از کشورمان در راستای مذهبی ترجمه شده است، گفت: تصمیم گرفتم کتابی بنویسم که ترجمه آن سهل و ساده باشد.

حسن بیگی همچنین از استقبال خوب این اثر سخن گفت و افزود: چاپ دوم این اثر قرار است در اکوادور رونمایی شود و ناشر از بنده خواست کتاب به زبان فرانسوی نیز ترجمه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در 4دهه انقلاب فقط سه رمان ایرانی به پیامبر(ص) اختصاص یافته است

در 4دهه انقلاب فقط سه رمان ایرانی به پیامبر(ص) اختصاص یافته است