مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-08سياسي

مسابقه کتابخوانی «شیعه و سنی غوغای ساختگی» برگزار می شود


کانون کتاب و کتابخوانی مبین دانشگاه مذاهب اسلامی، مسابقه کتابخوانی مجازی از کتاب «شیعه و سنی غوغای ساختگی» را برگزار می کند.

- مسابقه کتابخوانی شیعه و سنی غوغای ساختگی برگزار می شود کانون کتاب و کتابخوانی مبین دانشگاه مذاهب اسلامی، مسابقه کتابخوانی مجازی از کتاب شیعه و سنی غوغای ساختگی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، شیعه و سنی، غوغای ساختگی عنوان کتابی است که در سال 1983 م توسط مجاهد بزرگ فلسطینی شهید دکتر فتحی شقاقی (بنیانگذار جنبش جهاد اسلامی) به رشته تحریر درآمده و نشان می دهد که بسیاری از اندیشمندان معاصر اهل سنت بویژه سران اخوان المسلمین نگاه مثبتی نسبت به شیعیان و تقریب مذاهب دارند.

شقاقی از عموم اهل سنت بویژه تندروها می خواهد که از شیوه اندیشمندان بزرگ خود مبنی بر تقریب پیروی کنند.

این کتاب را استاد سیدهادی خسروشاهی به فارسی ترجمه و با سایر آثار شهید شقاقی با عنوان امام خمینی؛ تنها گزینه منتشر کرده است.

این مسابقه بزرگ کتابخوانی ویژه دانشجویان و طلاب سراسر کشور است که سوم آذرماه 99 برگزار به صورت مجازی برگزار می شود و شرکت کنندگان باید در بازه زمانی 20 دقیقه به 20 سوال تستی پاسخ دهند و نتایج آزمون چهارم آذر ماه مصادف با ولادت امام حسن عسگری(ع) اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتابخوانی «شیعه و سنی غوغای ساختگی» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «شیعه و سنی غوغای ساختگی» برگزار می شود