مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-08سياسي

انتقاد مسجدجامعی از تخریب یک معبد دینی در تهران


عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نسبت به تخریب یک معبد دینی در تهران و تبدیل آن به مرکز تجاری انتقاد کرد و گفت: تهران به چهارراه ادیان شهرت دارد و تا حالا سابقه نداشته که یکی از مراکز دینی تخریب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به وضعیت خیابان ولیعصر گفت: در سال 88 سند و کتابی در مورد وضعیت خیابان ولیعصر تدوین شد که اتفاقا پیروز حناچی نیز در این فرآیند بسیار حضور فعالی داشتند و با اینکه کارهای پژوهشی و کارشناسی زیادی در این حوزه انجام شده اما هنوز تکلیف خیابان ولیعصر مشخص نیست.

وی با بیان اینکه متاسفانه وضعیت خیابان ولیعصر هر روز خرابتر می شود و باید این اطلاعات به روی ضوابط طرح تفصیلی بنشیند، افزود: خیابان ولیعصر از پارک ملت به سمت بالا به دلیل پول محور بودن منطقه یک، خراب شده درحالی که همه ایرانی ها با این خیابان خاطره دارند و خواستار این هستم که زودتر در دستور کار باشد چراکه این همه مطالعات شده و ضوابط طرح تفصیلی باید با این سندها تطبیق داده شود.

مسجدجامعی همچنین به تخریب یکی از معابد دینی نیز واکنش نشان داد و افزود: تهران به چهارراه ادیان شهرت دارد و تا حالا سابقه نداشته که یکی از مراکز دینی تخریب شود اما حالا شاهد هستیم که یکی از معابد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مسجدجامعی از تخریب یک معبد دینی در تهران

انتقاد مسجدجامعی از تخریب یک معبد دینی در تهران