مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-08ورزشي

مسابقات قرآن فرصتی برای کسب تجربه و انس با این کتاب آسمانی است


شرکت کننده چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن گفت: علاقه مندان این مسابقات نباید با هدف کسب رتبه در آن شرکت کنند چراکه آنها را از هدف اصلی که کسب تجربه و انس با قرآن است، - دور می کند.

سیدعلی موسوی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص شیوه برگزاری چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت های اعمال شده امسال شرایط ویژه ای برای برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: نحوه شرکت در مسابقات نیز به شکل خاص تر و متفاوت تر از سال های گذشته است و این نحوه نوین شرکت در مسابقه و هم چنین داوری می تواند گامی نوین در مسابقات قرآن کریم باشد.

شرکت کننده رشته ترتیل چهل و سومین مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به سابقه خود در فعالیت های قرآنی گفت: از سال های ابتدایی مدرسه توانستم با ورود به جلسات قرآنی استعدادم را محک بزنم و به مرور در این زمینه تجربیاتی به دست آوردم و تاکنون که حتی در سطح دانشگاهی و علمی نیز به مرتبه بالایی رسیده ام، همچنان به لطف الهی به فعالیت های قرآنی ام ادامه می دهم.

موسوی زاده تصریح کرد: مسابقات سراسری قرآن کریم جایگاهی برای محک زدن و ارتقای سطح افراد است و اینکه شرکت کنندگان می توانند دوستان قرآنی جدیدی پیدا کرده و از تجربیات یکدیگر برای پیشرفت در عرصه قرآن و عترت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قرآن فرصتی برای کسب تجربه و انس با این کتاب آسمانی است

مسابقات قرآن فرصتی برای کسب تجربه و انس با این کتاب آسمانی است