مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-08اقتصادي

اقدام بانکی برای توقف فعالیت تولید ممنوع می شود


دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در صورت تصویب نهایی مصوبه تهاتر بدهی، بانک یا دستگاه پول ستان اجازه ندارد اقدامی حقوقی یا اجرایی علیه واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاههای دولتی یا نهادهای عمومی انجام و یا محدودیت هایی علیه واحد تولیدی اعمال کند.

- دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در صورت تصویب نهایی مصوبه تهاتر بدهی، بانک یا دستگاه پول ستان اجازه ندارد اقدامی حقوقی یا اجرایی علیه واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاههای دولتی یا نهادهای عمومی انجام و یا محدودیت هایی علیه واحد تولیدی اعمال کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفتاد و هشتمین جلسه دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با موضوع نحوه حمایت از واحدهای تولیدی طلبکار از دستگاههای دولتی و نهادهای عمومی برگزار شد.

میثم زالی با اشاره به رویه اشتباهی که برخی موسسات و شرکت های دولتی و نهادهای عمومی در پرداخت مطالبات تولیدکنندگان دارند، افزود: متاسفانه برخی دستگاه ها که طرف حساب تولیدکنندگان هستند، پس از انجام تعهدات تولیدکننده، پرداخت ها را ماه ها به تاخیر می اندازند و از آن سو واحد تولیدی که مطالبات خود را دریافت نکرده از سوی بانکها و دستگاه های پول ستان برای تسویه بدهی خود تحت فشار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام بانکی برای توقف فعالیت تولید ممنوع می شود

اقدام بانکی برای توقف فعالیت تولید ممنوع می شود