مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-08سياسي

آنچه ایسنا برای توسعه خراسان جنوبی انجام داده است


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در بازدید از جهاددانشگاهی استان، ضمن تقدیر از عملکرد خبرگزاری ایسنا در راستای حل معضلات و چالش های استان، - از این خبرگزاری خواست در حوزه آموزش سواد رسانه ای در جامعه فعالیت کند.

حسین خسروی اسفزار، امروز یکشنبه 18 آبان در بازدید از خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: مقدمه هر کاری معرفت است و تا در کاری معرفت پیدا نکنیم، نمی توانیم موفق باشیم.

وی با بیان اینکه حضرت علی(ع) بر داشتن معرفت پیش از انجام هر کار تاکید دارند، افزود: جهاددانشگاهی معنای انجام کار جهادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری معنای جدیدی را از مدیریت جهادی ارائه کردند که باید در راستای آن گام برداریم، تصریح کرد: کارهای آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی، کاربردی و لازمه امروز جامعه است.

خسروی با اشاره به اینکه رسانه زبان عمومی مردم است و امروز نمی توانیم اهمیت کار رسانه را انکار کنیم، اظهار کرد: رسانه می تواند زبان گویای مردم باشد و حتی گاهی از نمایندگان مجلس نیز بهتر می تواند سخن مردم را بیان کند.

وی از خبرگزاری ایسنا خواست در حوزه آموزش سواد رسانه ای در جامعه فعالیت کنند چراکه اگر مردم سواد رسانه ای کامل داشتند شاید فتنه 88 که چندین ماه طول کشید، ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه ایسنا برای توسعه خراسان جنوبی انجام داده است

آنچه ایسنا برای توسعه خراسان جنوبی انجام داده است