مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:152020-11-08سياسي

مدیران شهرداری تذکرات شورای شهر را جدی بگیرند


جدی گرفتن تذکرات مطرح شده در صحن علنی شورای اسلامی شهر و پاسخ به مطالبات اعضای شورا از سوی مدیران، مخالفت با تعدیل نیروهای زیرمجموعه شهرداری در شرایط کنونی و توجه ویژه به معیشت کارگران و حمایت از آنها با افزایش حقوق و مزایای مناسب از مهمترین موضوعات .

- در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟ مدیران شهرداری تذکرات شورای شهر را جدی بگیرند ایسنا/اصفهان جدی گرفتن تذکرات مطرح شده در صحن علنی شورای اسلامی شهر و پاسخ به مطالبات اعضای شورا از سوی مدیران، مخالفت با تعدیل نیروهای زیرمجموعه شهرداری در شرایط کنونی و توجه ویژه به معیشت کارگران و حمایت از آنها با افزایش حقوق و مزایای مناسب از مهمترین موضوعات مطرح شده در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بود.

علیرضا نصر اصفهانی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان، در نطق پیش از دستور این جلسه که امروز (یکشنبه_18 آبان ماه) برگزار شد، با اشاره به بهره برداری از نمایشگاه بزرگ اصفهان در هفته گذشته، اظهار کرد: نمایشگاه پیشین در شأن اصفهان نبود، بنابراین کسانی که برای بهره برداری از این مجموعه تلاش شبانه روزی کردند، دست به انجام کار بزرگی زدند.

وی افزود: بهره برداری از نمایشگاه بزرگ اصفهان، علاوه بر تاثیرات اقتصادی که در شهر دارد، باعث آرامش برگزار کنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهرداری تذکرات شورای شهر را جدی بگیرند

مدیران شهرداری تذکرات شورای شهر را جدی بگیرند