مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-08بين الملل

4 فرمان اجرایی جو بایدن پس از ورود به کاخ سفید


روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا قصد دارد به محض ورود به کاخ سفید برخی از اقدامات دونالد ترامپ چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا از جمله ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، رسانه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار این مطلب نوشت: جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا خود را آماده می کند با امضای یک سری احکام اجرایی پس از ورود به کاخ سفید، تصمیمات قبلی اتخاذ شده از سوی ترامپ را لغو کند از جمله موضوع جنجالی «ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، خروج از توافق آب و هوایی پاریس و خروج از سازمان جهانی بهداشت .

به نوشته واشنگتن پست، بایدن همچنین قصد دارد قانون موسوم به «درمیر اکت» (DREAM Act) را که ترامپ لغو کرده بود، بازگرداند؛‌ قانون موسوم به توسعه، کمک و آموزش به خارجی ها (مهاجران) در آمریکا.

بر اساس این گزارش، مشاوران بایدن ماه ها است که بطور خاموش بر روی مهم ترین دستور کارهایی که پس از انتقال قدرت و ورود به کاخ سفید باید انجام دهند، کار کرده اند.

اعلام کارگروه مقابله با کرونا تا روز دوشنبه به نوشته واشنگتن پست، بایدن همچنین قصد دارد روز دوشنبه اعضای 12 نفره کارگروه مقابله با همه گیری ویروس کرونا را اعلام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فرمان اجرایی جو بایدن پس از ورود به کاخ سفید

4 فرمان اجرایی جو بایدن پس از ورود به کاخ سفید