مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-08حوادث

موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ ها ترخیص می شوند


در راستای اجرای این طرح همه مالکین یا متصرفین این موتورسیکلت ها می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 و بدون نیاز به پرداخت مبلغ جریمه معوقه دو برابر شده، - ایسنا/گیلان رییس پلیس راهور گیلان گفت: در راستای اجرای این طرح همه مالکین یا متصرفین این موتورسیکلت ها می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 و بدون نیاز به پرداخت مبلغ جریمه معوقه دو برابر شده، اقدام به ترخیص موتورسیکلت خود کنند.

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با ایسنا، از ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در قالب اجرای طرح بخشودگی جریمه پارکینگ، جریمه نداشتن گواهینامه، بیمه نامه و پلاک، موتورسیکلت های توقیفی خبرداد و اظهار کرد: موتورسیکلت هایی که از قبل از سال 98 در پارکینگ های استان تحت عنوان رسوبی متوقف شده اند، به صاحبان شان بازگردانده می شوند.

رییس پلیس راهور گیلان افزود: در راستای اجرای این طرح همه مالکین یا متصرفین این موتورسیکلت ها می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 و بدون نیاز به پرداخت مبلغ جریمه معوقه دو برابر شده، اقدام به ترخیص موتورسیکلت خود کنند.

وی ادامه داد: مالکین موتورسیکلت ها فقط باید اصل جریمه را پرداخت کنند، اگر هم توانایی پرداخت جریمه را به صورت کامل ندارند می توانند به مدت یکسال به صورت اقساطی پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ ها ترخیص می شوند

موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ ها ترخیص می شوند