مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-08سياسي

4 فراخوان در حوزه علوم شناختی منتشر شد


ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، پانزدهمین فراخوان خود را در راستای ارتقا و توانبخشی شناختی منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی با هدف گسترش فعالیت های پژوهشی، شکل گیری هسته های تحقیقاتی، ارتقا و توانبخشی شناختی، پرورش کارکرد های اجرایی و نیز علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی، بطور همزمان در پاییز امسال چهار فراخوان برگزار می کند.

این فراخوان ها در قالب فراخوان پانزدهم و بطور مستقل برگزار و مدیریت خواهند شد و اطلاعات هر چهار فراخوان در سایت ستاد توسعه علوم شناختی قرار گرفته است.

این چهار فراخوان در حوزه علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی، پرورش کارکرد های اجرایی، ارتقا و توانبخشی شناختی و نیز طرح های دسته (ج) ترکیب پایان نامه ها انجام می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در پانزدهمین فراخوان، حمایت از طرح ‎های پژوهشی را با تمرکز بر ارتقا و توانبخشی شناختی در رده سنی بزرگسالان (18 سال به بالا) برگزار می کند.

این ستاد در راستای سیاست های خود می کوشد با حمایت از طرح های پژوهشی زمینه ترویج دانش، تولید فناوری و خدمات شناختی در سطح کشور فراهم و انگیزه فعالیت های علمی و تحقیقاتی در حوزه های علوم و فناوری های شناختی گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فراخوان در حوزه علوم شناختی منتشر شد

4 فراخوان در حوزه علوم شناختی منتشر شد