مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-08ورزشي

شرایط شیمیدر برای لیگ جدید خوب است


بازیکن جدید تیم بسکتبال شیمیدر قم از وضعیت مطلوب تیمش و رضایت از بازگشت مجدد به این تیم برای بازی در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، شیمیدر که از سال 1388 در رشته المپیکی بسکتبال فعالیت می کند، به واسطه سرمایه گذاری در رده های سنی پایه و تشکیل آکادمی این رشته، بازیکنان نخبه زیادی را شناسایی و اکنون این بازیکنان همچون امیرحسین آذری در سطح اول بسکتبال ایران می درخشند.

آذری بازیکنی است که به گفته خودش از دوران کودکی عضو شیمیدر بوده و پیشرفت خود در این رشته ورزشی را مرهون این باشگاه می داند، بسکتبالیستی که در نقل و انتقالات لیگ 99 بار دیگر به شیمیدر بازگشته و از این انتخاب خود در آستانه فصل جدید لیگ برتر باشگاه های کشور احساس رضایت دارد.

آذری در آخرین تمرین شیمیدر پیش از نخستین بازی مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال گفت: وضعیت بدنی خوبی دارم، وضعیت تیم هم مطلوب است، تمام بازیکنان با انگیزه بالا در حال انجام تمرینات هستند و به نظر من به 70 درصد آمادگی رسیده ایم و امیدوارم تا زمان مسابقه این آمادگی به صد درصد برسد و عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی افزود: من از کودکی در باشگاه شیمیدر حضور داشته ام و از اینکه دوباره به این تیم بازگشتم بسیار خوشحالم و کاملا رضایت دارم، به ویژه اینکه کار کردن در کنار مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شیمیدر برای لیگ جدید خوب است

شرایط شیمیدر برای لیگ جدید خوب است