مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:152020-11-08سياسي

دعوت به مشارکت در ترجمه، نشر و باز نشر کتب با موضوع معرفی پیامبر


مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نظر دارد پروژه ترجمه، نشر و بازنشر کتب مناسب در معرفی شخصیت رسول اکرم(ص) را اجرا کند.

- مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نظر دارد پروژه ترجمه، نشر و بازنشر کتب مناسب در معرفی شخصیت رسول اکرم(ص) را اجرا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرسول الماسیه، رییس مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گفت: امسال همزمان با ایام میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، جریان های افراطی در غرب باز هم عناد و دشمنی خود را با مسلمانان نشان دادند و به بهانه آزادی بیان، به ساحت مقدس و وجود نازنین رسول گرامی(ص) که بهترین و برترین مخلوق خداوند است، اهانت کردند و قلب صدها میلیون مسلمانان جهان را به درد آورند.

وی با اشاره به خشم و نارضایتی جهان اسلام از انتشار تصاویر موهن، افزود: اهانت نشریه فرانسوی و حمایت رییس جمهور آن کشور، خشم مقدس جوامع اسلامی را بر انگیخت و صحنه هایی زیبا از وحدت و همدلی امت اسلامی و ابراز ارادت خالصانه به محضر پیامبر اعظم(ص) در جوامع اسلامی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت به مشارکت در ترجمه، نشر و باز نشر کتب با موضوع معرفی پیامبر

دعوت به مشارکت در ترجمه، نشر و باز نشر کتب با موضوع معرفی پیامبر