مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-08اقتصادي

رسیدگی به 40 پرونده «تخلفات ارزی» در تعزیرات حکومتی کرمانشاه


مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بررسی 40 پرونده تخلفات ارزی که ارز را دریافت کرده اند در حالی که ارز دریافتی در مسیر تعریف شده قرار نگرفته در دستور کار این اداره کل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، قهرمان شاهی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار داشت: سازمان تعزیرات حکومتی زیرمجموعه وزارت دادگستری است که وظیفه اصلی آن رسیدگی به پرونده ها ارسالی از سوی سازمان های مختلف در راستای رسیدگی، صدور رای و اجرای حکم است، البته در شرایط خاصی مانند وضعیت بازار این روزها، در بحث نظارت هم مشارکت داریم.

وی به بررسی 8 هزار و 200 پرونده کالا، یک هزار و 700 پرونده قاچاق کالا و ارز و یک هزار پرونده بهداشتی است و گفت:  میانگین رسیدگی به پرونده ها کالا و خدمات 14 روز، پرونده قاچاق کالا و ارز 25 روز و پرونده بهداشتی 15 روز است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از بحث مهم در حال حاضر  اداره کل هم اکنون بررسی 40 پرونده تخلفات ارزی اشخاص وارد کننده، تولید کننده و صادر کننده است که ارز را دریافت کرده اند در حالی که ارز دریافتی در مسیر تعریف شده قرار نگرفته که میلیاردها تومان ارزش این پرونده ها است که بررسی می شود تا ارز را برگردانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 40 پرونده «تخلفات ارزی» در تعزیرات حکومتی کرمانشاه

رسیدگی به 40 پرونده «تخلفات ارزی» در تعزیرات حکومتی کرمانشاه