مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-08سياسي

شبکه های اجتماعی بعد از خانواده ها هویت انسان امروز را می سازند


دبیر شورای عالی فضای مجازی بر این باور است که رسانه و به ویژه رسانه های اجتماعی، سازنده نوع ادراک بشر امروز هستند و شاید بعد از خانواده مهترین رکنی باشند که هویت انسان امروز را می سازند.

- دبیر شورای عالی فضای مجازی بر این باور است که رسانه و به ویژه رسانه های اجتماعی، سازنده نوع ادراک بشر امروز هستند و شاید بعد از خانواده مهترین رکنی باشند که هویت انسان امروز را می سازند.

هویت انسانی که در رسانه ها شکل می گیرد و به دلیل جهانی بودن ممکن است به حوادثی از قبیل واسازی دچار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته رسانه و تبلیغات سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، سید ابوالحسن فیروزآبادی ـ دبیر شورای عالی فضای مجازی ـ در افتتاحیه این رویداد که روز شنبه (17 آبان ماه) به صورت مجازی برگزار شد، سواد رسانه ای و اطلاعاتی را از مهمترین مباحث روز کشور دانست و اظهار کرد: علیرغم این اهمیت، متاسفانه در کشور بهای لازم به آن داده نشده و متولی یا متولیان مناسبی برای این موضوع در نظر گرفته نشده است.

او ادامه داد: سواد رسانه ای سازه ای آموزشی است و به دلیلی تحولاتی که در حوزه رسانه وجود دارد، ما شاهد بروز و ظهور رسانه های اجتماعی هستیم که شانه به شانه رسانه های جمعی فعالیت می کنند و به زودی هم ضریب نفوذ گسترده تر و هم ساعات بیشتری در زندگی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی بعد از خانواده ها هویت انسان امروز را می سازند

شبکه های اجتماعی بعد از خانواده ها هویت انسان امروز را می سازند