مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-08سياسي

پیام انتخابات 2020: ترامپ باخت، اما ترامپیسم نه!


ترامپ باخت اما ترامپیسم نه.

ترامپیسم در بخش هایی از کشور و در میان رای دهندگانی پیروز شد که ترامپ در چهار سال گذشته به آنها خدمت کرد؛ و با این اطمینان که ارعاب و تحریک خشم برگ برنده هستند، - "ترامپ باخت اما ترامپیسم نه.

ترامپیسم در بخش هایی از کشور و در میان رای دهندگانی پیروز شد که ترامپ در چهار سال گذشته به آنها خدمت کرد؛ و با این اطمینان که ارعاب و تحریک خشم برگ برنده هستند، در مناطقی پیش رفت که به طور مدام در آنها به تبلیغ مسائل فرهنگی حساس آمریکای قرمز (جمهوری خواه) پرداخت.

و تقریبا همین طور هم بود.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آسوشیتدپرس در تحلیلی نوشت: جو بایدن، ترامپ را شکست داد تا برنده ریاست جمهوری باشد و در مسیر کسب تا 306 رأی الکترال قرار گیرد، مقدار آرایی که با آنچه 4 سال پیش ترامپ تحت عنوان پیروزی قاطع با آن ها اغراق می کرد، مطابقت دارد.

در یک سال انتخاباتی معمول، چنین پیروزی به این معنا بود که بایدن دیگر دموکرات ها را هم با خود به همراه آورده، اما در عوض سه سناتور و کاندیدای مجلس نمایندگان مهم دموکرات، از جمله آن ها که در حال حاضر بر سر کار هستند، باختند.

برای ترامپ، اوضاع وارونه بود.

محبوبیت او در میان رأی دهندگان پایه خود به حفاظت از جمهوری خواهان بر سر کار کمک کرد اما به قدری که خودش را هم حفظ کند، کافی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام انتخابات 2020: ترامپ باخت، اما ترامپیسم نه!

پیام انتخابات 2020: ترامپ باخت، اما ترامپیسم نه!