مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-08اجتماعي

سهم آزمون کتبی در کنکور دکتری به 50 درصد برگشت


سازمان سنجش آموزش کشور در اصلاحیه ای اعلام کرد سهم آزمون متمرکز برای ورود به دوره دکتری ناپیوسته آموزشی-پژوهشی همچون گذشته 50 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه 17 آبان ماه 99 این سازمان درباره اعلام رشته ها و مواد امتحانی آزمون ورودی دکتری (Ph.

D) سال 1400 را اصلاح کرد.

در این اصلاحیه آمده است: به اطلاع داوطلبان آزمون دکتری سال 1400 می رساند که با توجه به عدم اطلاع رسانی قبلی بر اساس آیین نامه اجرایی قانون سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی، میزان تأثیر هریک از مولفه ها در سنجش و پذیرش دانشجو در مقطع دکتری ناپیوسته در بند الف مربوط به دکتری آموزشی-پژوهشی در اطلاعیه مذکور به شرح ذیل اصلاح و همانند سال 1399 خواهد بود: الف- دکتری آموزشی – پژوهشی: سنجش و پذیرش برای ورود به دوره دکتری ناپیوسته آموزشی-پژوهشی بر اساس معیارهای زیر صورت می گیرد: 1.

آزمون متمرکز (50 درصد) 2.

سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری (20 درصد) 3.

مصاحبه علمی و سنجش عملی (30 درصد) به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در اطلاعیه 17 آبان سازمان سنجش آموزش کشور آمده بود: بر اساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مصوبه جلسه 13 تاریخ 30 آذرماه سال 98 شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی از آزمون دکتری سال 1400 به بعد میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم آزمون کتبی در کنکور دکتری به 50 درصد برگشت

سهم آزمون کتبی در کنکور دکتری به 50 درصد برگشت