مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-08اقتصادي

تاپ(TOP)، یک اپلیکیشن چند کاره، پرداخت آنلاین عوارض و خلافی خودرو


اپلیکیشن خدمات پرداخت الکترونیک تاپ با ضمانت شبکه بانکی کشور و با امنیت بسیار بالا، تنوع خدمات و ارائه جوایز ارزنده به عنوان یکی از نرم افزارهای پرداخت آنلاین شناخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، تکنولوژی و پیشرفت های آن، باعث شده است که شبکه ارتباطی قوی میان تمامی اجزای یک جامعه برقرار شود.

شاید تا همین چند وقت پیش شما مجبور بودید برای پرداخت قبوض بانکی، خرید بلیت هواپیما و … راه سختی را در پیش بگیرید و یا به بانک ها و دفاتر گردشگری مراجعه کنید.

خوشبختانه این روزها با کمک اپلیکیشن پرداخت آنلاین تاپ، این فرآیندها نه تنها بسیار آسان تر شده اند، بلکه کاربران ما می توانند در کنار استفاده از خدماتمان، جایزه هم دریافت کنند.

تاپ چیست و چرا قابل اعتماد است؟ اپلیکیشن خدمات پرداخت الکترونیک تاپ با ضمانت شبکه بانکی کشور و با امنیت بسیار بالا، تنوع خدمات و ارائه جوایز ارزنده به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای پرداخت آنلاین شناخته می شود.

کاربران این اپلیکیشن پس از دانلود، نصب و ثبت نام در این اپلیکیشن، می توانند از خدمات زیره بهره مند شوند: * خدمات پرداخت عوارضی خودرو شامل عوارضی آزادراه، عوارض ورود به طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا، پرداخت قبوض جریمه، سی پی (پارک حاشیه ای کلان شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و کاشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاپ(TOP)، یک اپلیکیشن چند کاره، پرداخت آنلاین عوارض و خلافی خودرو

تاپ(TOP)، یک اپلیکیشن چند کاره، پرداخت آنلاین عوارض و خلافی خودرو