مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:252020-11-08بين الملل

تصمیم ارتش «حفتر» برای انحلال گروه های شبه نظامی در بنغازی


تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر از ایجاد ساز و کاری برای انحلال گروه های مسلح و تخلیه مقرهای آنها در استان بنغازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه های شبه نظامی در استان بنغازی لیبی به دستور فرمانده کل تشکیلات موسوم به ارتش ملی لیبی منحل می شوند.

بنغازی دومین شهر بزرگ لیبی و پایگاه تشکیلات ارتش ملی لیبی به فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر یک افسر سابق حکومت قذافی است که طی دو سال اخیر با دولت وفاق ملی لیبی در طرابلس وارد درگیری نظامی شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری الوسط لیبی، در جلسه روز شنبه اتاق امنیت بنغازی به ریاست سپهبد عبدالرزاق رییس ستاد ارتش نیروهای فرماندهی کل(تشکیلات ارتش ملی لیبی)  توافق نامه ای برای ایجاد سازوکار برچیدن گروه های نظامی مسلح و تخلیه مقرهای تحت کنترل آنها منعقد شد.

در بیانیه منتشر شده در مرکز رسانه ای ستاد کل ارتش شرق لیبی در صفحه فیس بوک آمده است که در این جلسه همچنین، ایجاد یک نیروی مشترک نظامی و امنیتی برای اجرای تصمیمات صادر شده توسط اتاق در مورد اجرای قانون و حاکمیت عدالت  را مورد بررسی قرار داد و شرکت کنندگان در آن درباره اجرای فوری تصمیم های اتخاذ شده در این جلسه توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم ارتش «حفتر» برای انحلال گروه های شبه نظامی در بنغازی

تصمیم ارتش «حفتر» برای انحلال گروه های شبه نظامی در بنغازی