مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-08سياسي

آغاز به کار برنامه های مجازی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم بهزیستی


دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، سومین دوره از برنامه های فرهنگی و اجتماعی را بصورت مجازی برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه همزمان با ایام هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع)، سومین دوره فعالیت مجازی خود را با شعار گفت و گو در مسیر تکامل آغاز کرد.

فصل رویش در آستانه سومین دوره فعالیت خود و به منظور رضایت حداکثری همراهان از مخاطب دو دوره قبلی رمضان و تابستان 99 در سه محور محتوا، قالب و نوع پیام رسان نظر سنجی انجام داد.

فصل رویش طبق نظرهای ارائه شده در دوره های قبل و جدید، اقدام به تشکیل چهار کارگروه با چهار محور مهدویت، خانواده، اخلاق جمعی و خودشناسی تربیت عاطفه، عقل و بدن کرد و به این صورت، هر کدام از روزهای زوج هفته از ساعت 19 تا 21 و همچنین جمعه شب ها به یکی از این کارگروه ها اختصاص داده شد.

همچنین امتیازاتی نظیر صدور گواهی، کمک هزینه سفرهای زیارتی، کسب امتیاز در نمرات دروس معارف، قرعه کشی بین مباحثه کنندگان هر نشست و اهدای هدیه به انتخاب خود مخاطب لحاظ شد.

کارگروه مهدویت تحت عنوان سپیده ظهور به همت کانون مهدویت دانشگاه و کارگروه خانواده تحت عنوان بهشت خانواده به همت معاونت خانواده بسیج دانشجویی میزبان مخاطبان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار برنامه های مجازی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم بهزیستی

آغاز به کار برنامه های مجازی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم بهزیستی