مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-08بين الملل

افزایش تنش میان مغرب و جبهه پولیساریو


پادشاه مغرب در پیامی شدیداللحن به جبهه پولیساریو، تهدید کرد که کشورش با قدرت و قاطعیت با هر گونه تلاش برای لطمه به سلامت و ثبات مناطق جنوبی مقابله خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد ششم پادشاه مغرب در واکنش به تنش های اخیر در منطقه مرزی الکرکرات تأکید کرد که مغرب ان شا ء الله همواره بر اساس منطق و درایت عمل کرده و در عین حال با قدرت و قاطعانه با هر گونه تلاش برای لطمه زدن به سلامت و ثبات مناطق جنوبی مقابله خواهد کرد.

این سخنان محمد ششم در واکنش به ایجاد مزاحمت برای تردد افراد در گذرگاه مرزی الکرکرات واقع در حدفاصل بین مغرب و موریتانی و تحریک ارتش مغرب در چند هفته گذشته، بیان شد که گفته می شود عاملان این حادثه افراد منتسب به جبهه پولیساریو بوده اند.

طبق گزارش وبگاه العربی الجدید ، شاه مغرب همچنین بر مخالفت قاطع کشورش با هر گونه تلاشی برای ایجاد مزاحمت و کارشکنی در برابر ترددهای طبیعی بین مغرب و موریتانی ،تغییر وضعیت حقوقی و تاریخی در شرق دیوار امنیتی یا هر گونه استفاده غیرقانونی از ثروت این منطقه تأکید کرد.

او گفت که مغرب همچنان در مواضع خود ثابت قدم باقی خواهد ماند و اقدامات تحریک آمیز یا مانورهای ناامیدکننده ای که برخی طرف ها انجام می دهد، هرگز آن را تحت تأثیر قرار نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تنش میان مغرب و جبهه پولیساریو

افزایش تنش میان مغرب و جبهه پولیساریو